Hát ez gyors volt... (Schalke karrier)
2019. december 01. írta: Beavis78

Hát ez gyors volt... (Schalke karrier)

Cserébe viszont...

Hello Schalke, majd viszlát Schalke. Egyszerűen egy tányér langymeleg fos voltam a Schalke élén, semmi nem jött össze, így még mielőtt kibasztak volna vettem a kalapom, léptem, és a mentést is a kukába dobtam. Tudjátok, ez tipikusan az az eset volt, amikor hiába készítetted el a taktikát a játékosokra szabva, hiába volt remek az öltözői hangulat, valahogy mégsem jöttek össze a dolgok. Természetesen elkezdtem egy másik számomra teljesen idegen csapattal, egy eddig számomra teljesen ismeretlen bajnokságban. Nemsokára érkeznek is a beszámolók, csak még szeretnék kissé jobban belemenni a bajnokságba. Ám addig is hoztam két hatalmas kispesti gólt a Ferencváros ellen az utánpótlásból, pontosabban az U16-ból. A gólokat Ulbert Renátó szerezte, aki nem mellesleg az utánpótlás válogatottban is remekül helytáll. Kíváncsi leszek, hogy ha tartja ezt a formáját milyen értékekkel kerülhet bele a későbbi FM részekbe.

Íme a két gól a link alatt:

https://www.facebook.com/honvedmfa/videos/2242110985893657/

 

Köszönöm, ha elolvastad!

A bejegyzés trackback címe:

https://grundaneten.blog.hu/api/trackback/id/tr6415333238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása