Manager karrier: Fehérvár, végállomás, kiszállás
2019. november 17. írta: Beavis78

Manager karrier: Fehérvár, végállomás, kiszállás

kiesés hiányérzet nélkül...

Bár a bajnokságból még 5 forduló hátra van,  és már az is bizonyos, hogy a 3-ik helynél nem végezhetek rosszabb helyen, mégis azt gondoltam, hogy az előző blogok hagyományaival szakítva készítek egy rövidke magyar kupa ismertetőt kispesti szemszögből.

A vezetőség elvárása az volt, hogy a legjobb nyolc közé jussak be. Ez megtörtént, ott a Budaörs várt rám, és sikeresen tovább is léptem, de micsoda dráma árán, ám mindent az elejétől.

magyarkupa.jpg

Jó szokásomhoz híven a kupa küzdelmeinek úgy készültem nekivágni, hogy a csapatot rotációs rendszerben játszatom, azaz, a kupameccseken a fiatalok, a perememberek és a meccshiányban szenvedők lépnek majd pályára. Mivel gondoltam, hogy az első szezonban a bajnokságot kell megtolnom elsősorban, az volt a terv, hogy ameddig lehet a második sort játszatom, bárki is legyen az ellenfél, és ha majd esetleg túlteljesítem a vezetőség elvárását, akkor jöhet az első sor.

A Tiszaújváros ellen kezdtem meg a küzdelmeket idegenben és ott magabiztosan 5-1-re sikerült is nyernem. A gólokat Kukoc (2), Lovric, Kovács N., Lanzafame szerezték. Az ellenfélnél Pap Zsolt volt eredményes.

A következő fordulóban az Ajka csapata volt az ellenfél. Természetesen ezt a mérkőzést is idegenben játszottam, ám itt egy végtelenül kiegyensúlyozott mérkőzésen nyertem 3-2-re. Nem volt egyszerű menet. A góljaimat Vadócz és Kesztyűs (2) szerezték, míg az ellenfélnél Oláh László volt eredményes kétszer.

A következő fordulóban az Iváncsa volt az ellenfél, és ezt a túrát is egy szűk 1-0-ás győzelemmel abszolváltam, itt Lanzafame volt a gólszerzőm. Rengeteg helyzetet kihagytunk.

Ezek után már két mérkőzéses rendszerben folytak a mérkőzések, és a Vasas lett az ellenfelem. Hazai pályán kezdtem és nyertem 4-0 arányban. Hozzá kell tennem, hogy itt az első csapatom játszott főként Gólok: Lanzafame (2), Kulach és Tóth Bence öngól.

A visszavágóra idegenbe második soromat küldtem pályára és egy elég izgalmas mérkőzésen nyertünk is 2-1-re. Gólok: Kesztyűs (2) illetve Balajti.

Jött a Budaörs elleni meccs ahol is idegenben játszottam az első mérkőzésemet. Mivel nagyon kapartam a bajnokságban a harmadik helyért, ezért ide is a rotált csapat futott ki a gyepre, és megdöbbenve láttam, hogy simán hozzuk 3-0 arányban.

budaors1.jpg

Ezek után igen magabiztosan ugyancsak a rotált csapatot küldtem ki a gyepre a második mérkőzésen is. a ekkor jött az amiért szeretjük a kupameccseket. Lefocizott a Budaörs az első 60 percben és elmentek 3 góllal. Csak kapkodtam a fejem, hogy most mi is van. Szar került a palacsintába, méghozzá a legmagasabb fokon. Ám ekkor megmentettek az égiek, vagy a bíró vagy az ellenfél vagy nem tudom, mert kiállítottak egy játékost az ellenféltől, és 10 ember ellen csak bekotortunk egyet. Így jutottam tovább 4-3 arányban.

budaors2.jpg

És jött a Vidi. Kiegyenlített mérkőzéseken előbb idegenben kikaptam 1-0 arányban, hogy aztán egy hazai 0-0 a végét jelentse ennek a sorozatnak. Bár nem jutottam a döntőbe, izgalmas meccseket láttam/játszottam, nincs hiányérzetem, soha rosszabbat.

 

Köszönöm, ha elolovastad.

ui.l: a Budaörs elleni meccset fel szerettem volna tölteni youtubra és be akartam linkelni a posztba, de valamiért az összefoglaló feltöltésre nem reagált a játék.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://grundaneten.blog.hu/api/trackback/id/tr7415309578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása