Manager karrier: Skót whisky, skót szoknya, azaz élet a Hibernian kispadján...
2019. december 05. írta: Beavis78

Manager karrier: Skót whisky, skót szoknya, azaz élet a Hibernian kispadján...

Félévi bejelentkező

Nos a besült Schalke karrier után egy olyan bajnokság felé vettem az irányt ahol még nem irányítottam csapatot, és ahonnan a Celtic és a Rangers óriásokon kívül nemigen ismertem más csapatot. Mivel igen kedvelem az íreket, így a választásom a Hibernian csapatára esett.

hibernian.png

Miután jobban megvizsgáltam a csapatot, láttam, hogy sok mozgásterem nem lesz, így az adott pozíciókra voltam kénytelen formálni a taktikát, lévén igazolni nem volt esélyem senkit. Így nulla azaz nulla új igazolással vágtam neki a szezonnak.

A taktika így néz ki /a taktikában szereplő 11 játékos nem a legerősebb jelenleg/:

hiberniantaktika.png

A barátságos meccseken eléggé gólszegény volt a csapat, féltem is, hogy a 3 meccsen lőtt két gól igen gyenge folytatás lehet a későbbiekben. Tévedtem. Átlagosan 2-3 gólokat lövünk meccsenként és azt kell mondjam igen eredményesek tudunk lenni. Sajnos a két óriás ellen nemigen megy a csapatnak. A Celtic ellen két vereseég, a Rangers ellen pedig egy vereség és egy döntetlen a mérleg eddig. Mondjuk a Rangers elleni meccs döntetlen annyiból bosszantó, hogy vezettek, mi megfordítottuk a meccset, hogy aztán a hosszabbítás utolsó percében egalizáljanak.

Kiemelkedő játékosok posztonként vannak. A kapusunk Ofir Marciano egy izraeli srác aki 17-szer volt válogatott, és igen stabil teljesítményt nyújt. Mellette a védelemben kiemelkedik David Gray DR pozícióban, ő egy utánpótlás válogatottságig jutott skót játékos. A középpályán Scott Allan a vezér aki szintén skót utánpótlás válogatottig jutó spíler, és aki AMC és a Celtic csapatától érkezett. Csatár pozícióban Florian Kamberi svájci illetőségű srác az aki termeli a gólokat.

A keretem nagyon szűk és a kispadom nagyon rövid. Ha cserélni kell igen mókás dolgok alakulhatnak ki a pályán, főleg egy sérüléshullám alkalmával. 

A bajnokságból kiemelkedik a Celtic, igen magasan mögötte a Rangers. A Hiberniannal viszont stabil harmadikok vagyunk, kíváncsi vagyok, hogy ez miként alakul a bajnokság végére. A 12 csapatból velünk közel azonos képességű csapat még olyan 5 darab található, és négyen nagyon lefelé lógnak ki, ugyanakkor még bárki megverhet bárkit, kivéve a két nagyot. :D

A Skót kupa negyedik fordulójában a Falkirk csapata ellen kezdünk. Igazolni nem fogok most sem így félévkor, mert üres a kassza. 

A szezon végén jelentkezek, ezt köszönöm, ha elolvastad.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://grundaneten.blog.hu/api/trackback/id/tr5615339200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása