Manager karrier: Egy szezon a Kispest élén, FM Touch 2020 béta
2019. november 19. írta: Beavis78

Manager karrier: Egy szezon a Kispest élén, FM Touch 2020 béta

Sajnos csak egy szezon jutott a Kispest élén a béta verzióban, mert mire a végére értem már hopp, jött is a teljes változat. Először gondolkodóba estem, hogy megírjam-e egyáltalán ezt a posztot, de ha már végigcsináltam csak elkészítem, igaz rövidebben mint azt terveztem.

Nehezen indult a bajnokság, hiszen nemigazán volt kit igazolnom, merthogy nem is volt miből és akire lett volna pénz az nem jött hozzánk. Tehát azzal a kerettel vágtam neki a bajnokságban amit a játék beadott alapnak. Hamar kellett találnom egy taktikát, ez a 4-4-2 lett, de ez gyorsan zsákutcának bizonyult, így maradt  a 4-1-2-1-2-es felállás. ez viszont bevált.

Hamar túlestem a barátságos meccseken és jöttek az EL selejtező párosítások. az AEK Larnakas a Ventsplis nem jelentettek akadályt, kettős győzelemmel jutottam tovább rajtuk, ám az FCSB kifogott rajtam, ittohn 4-1-re nyertem, idegenben kikaptam 3-0-ra, így ennyi is volt az EL kaland. Ám a vezetőség elvárását teljesítettem. A bajnokságban a harmadik helyre futottam be, a Fradi lett a bajnok a Vidi a második. Erőteljesen botladoztam ellenük a bajnoki meccseken. Viszont egészen kiegyenlített teljesítményt hoztam egészen addig, amíg biztossá nem vált a harmadik helyem a bajnokságban, utána leeresztett a csapat, de ez belefért.

A kupáról nem írnék bővebben, azt az előző posztomban megtettem.

A csapatot főleg az öregek és a kölcsönjátékosok húzták, és ahogy ez a bajnokságra is igaz volt az idegenlégiósok. Elkeserítő mennyire kis szerepe volt a magyar játékosoknak.

Nade akkor lássuk is mi lett a vége:

kispestelsoevtabellak.jpg

A Kaposvár végig csak szenvedett, míg a Fradi simán húzta be a bajnoki címet.

Íme a bajnokság csapatstatisztikája:

A bajnokságban az ötödik helyet csíptük meg az átlag 3341 szurkolónkkal, míg a harmadik legjobb hazai formát hoztuk, idegenben bizony gyengén muzsikáltunk.

kispestelsoevcsapatstat.jpg

a bajnokság játékos statisztikáját is érdemes megnézni:

Amerre a szem ellát mindent a légiósok uralnak.

kispestelsoevjatekosstat.jpg

Íme az év csapata nálam és a díjazottak. Az év játékosai légiósok mind a három helyen, a szezon gólját is egy légiós szerezte, egyedül az utánpótlást tudta magyarként Gazdag megszerezni.

kispestelsoevdijazottak.jpg

A szezon válogatottjába egyedül Lanzafame fért be, a Fradi játékosai megérdemelten uralták a csapatot.

kispestelsoevszezonevcsapatabajnoksag.jpg

Levkovich lett az év játékosa, Lanzafame és Kulach a góllövők tabelláján a második illetve a harmadik helyet csípték meg, míg Kovács Nikolasz harmadik lett az év fiataljai között. Rebrov lett az év menedzsere, jómagam a második helyet csíptem meg.

kispestelsoevevmenedzsere.jpg

kispestelsoevevujonca.jpg

kispestelsoevgolkiraly.jpg

kispestelsoevszezonevjatekosa.jpg

A szezon gólja szavazáson Moutari ZTE elleni gólja lett a harmadik, íme a videó:

Még egy kis érdekesség a mezeladásokkal kapcsolatban:

mezek01.jpg

Ha összegeznem kell a szezont, nem lehetek elégedetlen, mert hoztam amit a vezetőség elvárt, ám tény, hogy ennél többet én képtelen voltam kihozni a csapatból. Az, hogy milyen is valójában az FM Touch 2020, a béta alapján megítélni elhamarkodott lenne, de ha a bteljes játékkal túl vagyok az első szezonon, még arról is ejtek majd pár szót.

Hát röviden ennyi lenne a bétában a Kispest élén töltött szezonom. Köszönöm, ha elolvastad.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://grundaneten.blog.hu/api/trackback/id/tr4615314310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása