Vécsei a Fradiban
2019. december 31. írta: Beavis78

Vécsei a Fradiban

Ahogy én látom...

"A magyar élvonalbeli labdarúgó-bajnokságban (OTP Bank Liga) szereplő Ferencváros szerződtette a kétszeres magyar válogatott, a legutóbb az Európa-liga-csoportkörös Luganóban szerepelt Vécsei Bálintot. A 26 éves, a középpálya bármelyik részén bevethető futballista két svájci bronzérem és két El-szereplés után, négy és fél évet követően tér haza Magyarországra - számolt be a Fradi.hu."

vecsei_960px.jpg

Fotó: NSO

Így szólt a hír. Kispest drukkerként természetesen szembejött velem majdnem minden olyan fórum, ahol jelen vagyunk kisebb vagy nagyobb számban, esetleg kizárólagosan, és látom a reakciókat. És én ezeket a reakciókat tökéletesen értem és megértem. Ugyanakkor egyszerűen nem tudok neheztelni rá. Nyilván nem ellenünk szól ez, és nem is a Ferencváros mellett. Morálisan vannak problémák a focistáinkkal. Ők a klasszikus Öcsi bácsi féle mondást megcáfolva a nagy pénz kis foci elvén szeretnének érvényesülni. És így érvényesülnek is. Akinek a karrierje ennyit ér, és nincs ereje egy nívósabb bajnokságban megharcolni a legjobb 11-be kerülésért, nos azért nem kár. Legalábbis szerintem. Ő nem áruló. Vagyis nem abban az értelemben ahogy sokan tekintenek rá. Kispestet nem árulta el. Ennél sokkal rosszabbat tett. Saját magát szúrta hátba ezzel a lépésével. A könnyebb pénzkereset reményében hazaigazolt. A Fradiba. De a Fradi ez esetben csak egy név. Mert ha most a Kaposvár vagy a Nyíregyháza van így kiemelve akkor őket említem meg. Szerintem első érzésre ez a váltás nekem a Gróf féle váltáshoz hasonlít. Anyagilag mindenképpen. Az más kérdés, hogy Grófnak betonbiztos helye volt a Kispest kapujában.

Most azon agyalok mit is kívánhatnék Bálintnak? Nem vagyok egy irigy ember, így mint volt kispesti játékosnak sok sikert kívánok a pályán és azon kívül is. Persze ezek a sikerek kerüljék el amikor ellenünk játszanak, de összességében remélem mégsem egy elhamarkodott lépés ez a részéről, és a magyar válogatott mezében vagy később Kispest mezben még sok örömet szerez nekem/nekünk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://grundaneten.blog.hu/api/trackback/id/tr4215377928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása